Analyser

Ethvert projekt vedrørende strategisk planlægning bør starte med et grundigt analysearbejde.

Det kan være en trivselsanalyse, effektivitetsanalyser og deciderede markedsanalyser. Vi løser analyseopgaver både i Danmark og på eksportmarkederne, og vi har udviklet et unikt koncept til gennemførelse af produkt- og forbrugeranalyser, hvor livscyklus og nyudvikling afprøves på en kvantitativ/kvalitativ og meget præcis måde. Et analyseforum, hvor sociodemografiske kriterier er udslagsgivende.

Ørskov Leder- og Organisationsudvikling tilbyder en lang række analyseformer:

Bus-analyser

I samarbejde med Nielsen og Gallup kan vi tilbyde et professionelt analysemateriale som et godt alternativ til borgeranalyser eller markedsrelaterede analyser.

Kvalitative analyser

Vi benytter mange forskellige panelformer. Fra specialgrupper til faste brugerpanler. Vi arbejder med livsstilsgrupper og med udviklingsanalyser af f.eks. produkters levetid. Hvor er produkterne i deres livscyklus, og hvordan får vi en ny stjerne?

Organisationsanalyser

Til brug i forbindelse med etablering af nye strukturer, ved afdækning af mistrivsel eller dårligt arbejdsmiljø. Også som grundlag for strategisk planlægning, og som grundlag for gennemførelse af samarbejds- eller temadage


Har du spørgsmål?


Ring og få en snak med Gunnar om analyser.
97351355 / Send en mail